.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکا شهر نمونه بیمه‌ای کشور می‌شود

مجری طرح بیمه مستمری و بازنشستگی زنان خانه‌دار و شاغلان زن و مرد کشور گفت: با فراگیر شدن طرح بیمه مستمری و بازنشستگی زنان خانه‌دار و شاغلان زن و مرد، شهرستان نکا در مازندران، شهر نمونه بیمه‌ای کشور می‌شود.
به گزارش شمال نیوز ابراهیم زائراومالی امروز در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: این نمایندگی در بخش بیمه‌های زندگی و مستمری جزء برترین‌های کشور شد و اگر مسئولان حمایت کنند برنامه‌ای را در دستور کار داریم تا این طرح استانی شود.
مجری طرح بیمه مستمری و بازنشستگی زنان خانه‌دار و شاغلان زن و مرد کشور ابراز داشت: بیش از 700 بیمه شده آینده‌نگر طی دو مرحله از شش مرحله اجرای طرح بزرگ و کشوری بیمه‌های مستمری در شهرستان نکا زیر پوشش چتر حمایتی بیمه البرز قرار گرفته‌اند.
زائراومالی با بیان اینکه دیدگاه ما برای آینده شهر، استان و کشورمان ترویج استفاده از خدمات حمایتی صنعت بیمه در ایران اسلامی است، تصریح کرد: امکان ایجاد شهر نمونه بیمه‌ای به صورت پایلوت کشوری توسط این نمایندگی در دستور کار قرار داد که در صورت حمایت فرماندار شهرستان نکا، این مهم در این شهرستان کلید می‌خورد

* نکا شهر نمونه بیمه‌ای کشور می‌شود
مجری طرح بیمه مستمری و بازنشستگی زنان خانه‌دار و شاغلان زن و مرد کشور اضافه کرد: امکان اینکه نکا به نخستین شهر نمونه بیمه‌ای کشور تبدیل شود دور از دسترس نیست و با توجه به اینکه نکا دروازه آسیای میانه بوده و از نظر اقتصادی ظرفیت‌های فراوان دارد شایستگی عنوان شهر نمونه بیمه‌ای کشور را دارا است.
وی همچنین افزود: ایجاد شهر بیمه‌ای بهانه برای ایجاد امنیت مالی، روانی و خدمت‌رسانی و تجربه بهتر زندگی کردن به همه آحاد جامعه است.
مجری طرح بیمه مستمری و بازنشستگی زنان خانه‌دار و شاغلان زن و مرد کشور درباره ایجاد تحول در زندگی مردم و افزایش تمایل آنان به امر پس‌انداز و آینده‌نگری گفت: تجربه‌ها به آسانی بدست نمی‌آید و تفکرات مختلف در قالب ایده‌های نو می‌تواند کلید حل مشکلات اقشار مختلف مردم باشد.
زائراومالی اظهار داشت: اگر به جای تبلیغ مصرف‌گرایی کمی به فکر نسل‌های آینده باشیم و از هم اکنون به فرزندان‌مان بیاموزیم که آینده‌نگر بوده و پس‌انداز کنند طی 20 سال شاهد تحولی بزرگ در وضعیت روحی، روانی، معیشت، تحصیل و سایر گزینه‌های زندگی آنها خواهیم بود.
این فعال بیمه‌ای افزود: با توجه به تجربه‌ای که در چند سال در صنعت بیمه کسب کرده‌ایم می‌توانیم به عنوان مشاور بیمه‌ای در امور بیمه‌ای شهرستانی و استانی بسیاری از مشکلات را رفع کنیم و با توجه به دارا بودن نیروهای مجرب و متعهد می‌توانیم برای شهر امنیت روانی و مالی از طریق بیمه حاکم کنیم.
زائراومالی درباره چگونگی عملیاتی شدن شهر نمونه بیمه‌ای در نکا تصریح کرد: مهم‌ترین عامل در اجرای این طرح، اعتمادسازی بین همه مردم است که در صورت همکاری مسئولان شهر و بزرگان محقق می‌شود که با توجه به خدمات نیم قرن بیمه البرز در کشور و یک دهه فعالیت نمایندگی البرز نکا و کسب عنوان نمایندگی برتر کشوری، دور از ذهن نیست.
این مسئول بیمه‌ای ادامه داد: ایجاد اشتغال که دغدغه مهم دولتمردان در حال حاضر است در این طرح از مهم‌ترین اولویت‌های ما است که حداقل 50 نفر نیرو در قالب 20 تیم بکارگیری می‌شوند.

* صنعت بیمار بیمه نیازمند انقلابی اساسی است
زائراومالی با بیان اینکه باید در صنعت بیمار بیمه کشور انقلابی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: باید چالش‌های پیش‌روی صنعت بیمه را تبدیل به فرصت کرده و اعتماد مردم به بیمه‌ها را افزایش دهیم.
وی عنوان کرد: بیمه‌نامه‌ها منشا حقوقی دارند و اگر اطلاعات درست به بیمه‌گذاران داده شود و آنها در شرایط انتخاب درست قرار گیرند، در زمان خسارت به حقوق خود واقف بوده و از شرکت‌های بیمه‌ای طلب غیرواقع نمی‌کنند و این مسئله اهمیت اطلاع‌رسانی شبکه‌های فروش و نمایندگان بیمه را صد چندان می‌کند.
این فعال بیمه‌ای در نکا گفت: اطلاع‌رسانی، شناسایی و جذب نیروی جویای کار، ارائه آموزش‌های لازم، پالایش شهر برای بسترسازی و ارائه خدمات بیمه‌ای از دیگر اقداماتی است که در صورت حمایت مسئولان محقق می‌شود.
زائراومالی در پایان با درخواست از مسئولان بیمه‌ای کشور و به ویژه کمک به این نمایندگی در اجرای طرح شهر نمونه بیمه‌ای گفت: قرار نیست همواره از بالا به ما بگویند چه شده و برای یک بار هم که شده به جوانان این مرز و بوم اجازه دهند ایده‌های خود را در شهرهای کوچک با مردمانی بزرگ برای ایران عملیاتی کنند تا این طرح در تمام شهرهای کشور ما اجرایی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 بهمن 1390
شما يكي از كارگاهها رابيمه مسئوليت كردي و بدليل عدم شفافسازي سر بنده خدا كلارفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.